Succesvolle lancering nieuwe Businessclub

Voorafgaand aan de competitiewedstrijd Baronie-OJC Rosmalen was er in het sponsorhome een gezellige bijeenkomst van sponsoren en genodigden die geïnteresseerd waren in het lidmaatschap van de businessclub nieuwe stijl. Deze bijeenkomst werd georganiseerd door de sponsorcommissie in nauwe samenwerking met Fier Bemiddeling die onze vereniging gaat ondersteunen bij het werven van nieuwe zakenpartners om zodoende nieuwe inkomsten te kunnen genereren. Voor de leden van de Businessclub worden jaarlijks ca. 8 evenementen georganiseerd waarin business to business centraal zal komen te staan. Met de spontane aanmelding van 2 nieuwe leden mochten de eerste vruchten hierbij inmiddels al worden geplukt, terwijl met een aantal andere belangstellende gegadigden binnenkort nog gesprekken zullen worden gevoerd. Wij houden u uiteraard op de hoogte van toekomstige ontwikkelingen.

Een impressie van deze succesvolle avond treft u aan op https://marcelmol.smugmug.com/Events/Businessclub-Baronie-11-9-2021/n-NKrJCg. Met dank aan de meiden van Dames 1 die tijdens deze avond de rol van gastvrouw op zich namen.

Bent u ook geïnteresseerd om lid te worden? Neem dan contact op met Sponsorzaken | vv Baronie