UNIEKE SAMENWERKING BARONIE – 123INKT.NL

123inkt

CAMPAGNE “DAAR WIL IK BIJ STAAN”

Beste Baronnen; spelers, speelsters, sponsoren, familie, vrienden,

Met trots kunnen we melden dat we met ingang van het seizoen 2021-2022 een nieuwe hoofdsponsor van onze jeugdopleiding kunnen presenteren. Vanaf het nieuwe seizoen, dat over een maand of wat weer een aanvang neemt, zal onze gehele vereniging in het nieuw gestoken worden door 123inkt.nl.

123inkt.nl zal de gehele Baronie-jeugd van Baronie van shirts, broekjes, kousen, tassen en trainingspakken voorzien. Hetzelfde geldt voor onze Old Stars. Baronie maakt deel uit van het speciale sponsorprogramma van 123inkt.nl met de naam De jeugd heeft de toekomst. Per KNVB-regio kan één voetbalclub profiteren van dit unieke programma; Baronie is in onze contreien dus de gelukkige.

Daarnaast is het bestuur van mening geweest dat zeker ook de senioren niet vergeten mogen worden en worden ook zij aangekleed met volledig nieuwe tenues. Uniek in de geschiedenis van Baronie: nooit is onze uniformiteit naar buiten toe zo groot en zo verenigingsbreed geweest. Dank is hier zeker op zijn plaats aan onze doortastende sponsorcommissie.

Kortom, Baronie heeft een werelddeal kunnen sluiten met 123inkt.nl. Maar naast het aankleden van ons cluppie biedt de overeenkomst met 123inkt.nl, anders dan met suppliers in het verleden, nog veel meer mogelijkheden. Mogelijkheden die ons mooie Baronie weer helpen stappen te zetten naar een nog florissantere toekomst.

We hebben het dan over de vele mogelijkheden om sponsornamen op shirts, broeken, tassen, et cetera te plaatsen. Naast de naam 123inkt.nl natuurlijk, dat logischerwijs prominent op alle shirts aanwezig zal zijn. In dit leaflet kunt u lezen, maar vooral zien, hoe ook uw bedrijfsnaam dat prachtige Baronieshirt kan sieren.  Want, U WILT DAAR TOCH OOK BIJ STAAN?!

Hoe gaat het in zijn werk?

Natuurlijk kan je als speler, speelster, leider, trainer of ouder van een team zelf voor jou bekende ondernemers benaderen. Of je bent zelf ondernemer en je bent meteen al geïnteresseerd in een vorm van kledingsponsoring zoals beschreven en getoond in dit leaflet. In alle gevallen: neem contact op met onze sponsorcommissie via sponsorcommissie@vvbaronie.nl. De leden van de sponsorcommissie pakken het vanaf hier op en gaan ermee aan de slag.