vv Baronie gaat aan de slag met Taakie

Wij willen onze leden, ouders van jeugdleden en vrijwilligers nog beter leren kennen! Dat doen wij met behulp van Taakie, een slimme, snelle en leuke online tool. Door het stellen van slechts een paar vragen krijgen wij een goed beeld van al die unieke types die onze vereniging rijk is!

Na het beantwoorden van de vragen zie je waar jouw talent ligt! Mocht vv Baronie tegen een uitdaging aanlopen dan kunnen we met Taakie heel handig ‘scouten’ wie er plezier aan zou beleven om een helpende hand te bieden.

De keuze voor Taakie heeft een positieve insteek. Het is heel laagdrempelig en persoonlijk. Via een Whatsappje kun je met één druk op de knop een Taakie accepteren of afwijzen. Hoe meer leden, ouders en vrijwilligers de vragenlijst invullen, hoe meer plezier wij binnen de vereniging met elkaar kunnen beleven.

Het komende jaar gaan we Taakie uitproberen. We willen het vooral inzetten voor kortdurende projecten of taken naast bestaande afspraken als de teamtaken en de vrijwilligerstaken naar keuze bij de senioren (met o.a. de mogelijkheid voor afkoop).

Help jij mee!? We sturen je binnenkort een mailtje met de link naar de vragen.

Benieuwd naar Taakie? Neem hier alvast een kijkje!

Dank je wel!