In memoriam Cees van Steen

Cees van Steen, Breda, 8 april 1942 – Bavel, 6 mei 2021

Met veel verdriet hebben wij kennis genomen van het overlijden van Cees van Steen

Sinds mensenheugenis behoorde Cees tot de trouwste en fanatiekste supporters van Baronie. De kilometers die Cees in zijn leven heeft afgelegd om zijn cluppie te kunnen volgen zijn ontelbaar. Altijd, in welke weersomstandigheden dan ook, stond hij met zijn kompanen – “De Van Steen-Boys” – langs de lijn om ´zijn´ Baronie aan te moedigen. Slechts heel zelden moest hij een wedstrijd aan zich voorbij laten gaan.

Zelfs in de laatste jaren, toen zijn gezondheid hem parten ging spelen, bleef hij altijd de grote optimist. Zijn warmte, humor en gulheid blijven onvergetelijk. Kritisch, maar altijd pratend vanuit het hart, heeft Baronie een van zijn meest mooie en markante leden verloren.

We zullen hem missen op zondagmiddagen tussen 14.30 en 16.15 uur, maar ook daarna, wanneer de ´derde helft’ begint. Tegelijkertijd zijn wij dankbaar voor het feit dat Cees zo lang lid was van onze Baronie-familie en in ons midden was.

Onze gedachten gaan uit naar An, kinderen, partners en kleinkinderen. We wensen hen al de sterkte van de wereld om dit grote verlies te dragen.

Namens de gehele Baronie-familie,

Bestuur vv Baronie

link naar artikel in de Stem:

‘Baronie zal verder moeten zonder Godfather Cees van Steen aan de zijlijn. Een groot verlies’ | Amateurvoetbal | bndestem.nl