Nieuwe samenwerking met Teamwear

Super nieuws en zeer welkom! De nieuwe 3-jarige samenwerking met sponsor en preferente leverancier van #teamwear trainingskleding en -materialen, 11 teamsports!

Eleven teamsports werd in 2007 in Duitsland opgericht en is met meer dan 2,5 miljoen klanten de grootste online winkel voor #voetbal en #teamsporten in Europa (nu in 14 landen). Zeer recent in Nederland -actief via overname van 100% voetbal / teamwear.

Aan #VvBaronie als club worden jaarlijks gratis trainingsmaterialen ter beschikking gesteld. Vv Baronie leden kopen online o.a. schoenen, trainings- en lifestyle kleding met korting. En #Baronie1 traint vanaf komend seizoen in een uitgebreid pakket van #Nike.

We kijken uit naar een sportieve en vruchtbare samenwerking!

Foto van links naar rechts (Erwin Westerink, Manager Teamwear 11teamsports, Patrick Brand, Voozitter Sponsorcomissie en Ton van Beek, Voorziter Vv Baronie).