Even voorstellen: Sandra Verbakel

Voor de meeste mensen ben ik al wel een bekende binnen VV Baronie, maar voor sommigen (nog) niet. Ik stel mij graag aan jullie voor.

Ik ben Sandra Verbakel en sinds de ALV van 26 januari 2021 ben ik het nieuwe bestuurslid jeugdzaken. In die functie ben ik de belangenbehartiger voor alle jeugdleden, vrijwilligers en hun ouders. Ik werk nauw samen met andere bestuursleden die verantwoordelijk zijn voor bijvoorbeeld technische zaken (trainers) en vrijwilligers.

Ik ben getrouwd, heb 3 kinderen en woon in Breda. Ik werk als Coördinator Loopbaanbegeleiding binnen de Koninklijke Luchtmacht te Breda. Mijn jongste zoon voetbalt bij VV Baronie. Sinds hij lid is vervul ik al vrijwilligersfuncties binnen deze prachtige vereniging. Van teamleider tot coördinator, van Paastoernooi tot commissie sportiviteit en respect, maar ook veel algemeen coördinerende ondersteunende taken. En nu dan bestuurslid jeugdzaken.

Ik heb er enorm veel zin in en wil graag stappen zetten en nog meer zaken verbeteren, maar ook vernieuwen en vooruit kijken. Daar heb ik jullie allemaal bij nodig: spelers, ouders, leiders, trainers, maar ook alle vrijwilligers. Samen houden we Baronie groot!

Voor mij staat plezier en sportiviteit voorop. Natuurlijk is resultaat belangrijk en mooi, maar de jeugd moet lol hebben! Ik wil er voor iedereen zijn, jongens, meiden, jong, oud, ouders, leiders, alle vrijwilligers, iedereen. Dus is er iets, heb je vragen of opmerkingen spreek mij gerust aan.

Hopelijk kunnen we weer snel competitie voetballen met publiek. En kan ik snel weer met de coördinatoren om de tafel om naar de toekomst te kijken. Op een mooi Baronie!

Groetjes, Sandra Verbakel