Baronie zoekt nieuwe wedstrijdsecretarissen jeugd

Voor het nieuwe seizoen zijn we op zoek naar versterking van het wedstrijdsecretariaat om de planning te maken van alle competitie-, beker- en oefenwedstrijden en om op zaterdag de teamleiders van alle teams te ontvangen en te helpen met het invullen van het digitale scoreformulier.

Op dit moment hebben we een vrijwilliger die alles alleen doet. Dat geldt ook voor de senioren. Voor een grote vereniging als Baronie is dat natuurlijk onvoldoende en veel te kwetsbaar. Hoe meer hulp, hoe lichter en leuker de vrijwilligerstaak.

Er staat een goede begeleiding en een vrijwilligersvergoeding tegenover. Proefdraaien kan al eerder tijdens de onderlinge wedstrijdjes en mogelijk bij de start van de Regio Cup.

Heeft u interesse? Neem dan vrijblijvend contact op met Sandra Verbakel, bestuurslid Jeugdzaken (06-22739000, s.verbakel@vvbaronie.nl) of Ronald Spruit, bestuurslid Vrijwilligerszaken (06-12855299, r.spruit@vvbaronie.nl).