Vacature Sponsorcommissie

De sponsorcommissie is momenteel hard bezig om het sponsorbestand van onze vereniging te professionaliseren en zelfs verder uit te breiden. Dat betekent vanzelfsprekend dat een en ander ook meer werkzaamheden met zich meebrengt. Op korte termijn is er dan ook dringend behoefte aan een administratief vrijwilliger die zich mag bezighouden met Contract Management. De voornaamste werkzaamheden bestaan uit:

– Opstellen contracten en zorgdragen voor ondertekening
– Opslaan van contracten en zorgdragen voor inhoudelijke uitvoer
– Opstellen van facturen en controle op betaling
– Bijhouden van gegevens, taken en werking van het beheersysteem Sponsit
– Notuleren commissievergaderingen

Hoeveel tijd kost dit? Gedurende het seizoen 8 tot 10 uur per maand.

Heb jij administratieve ervaring (bij voorkeur met CRM-systemen) en beschik je over de benodigde vrije tijd dan ben jij de mogelijk de missing link in onze enthousiaste commissie. Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende vrijwillgersfunctie gelieve dan contact op te nemen met Frans Mertens fr.mertens@planet.nl of mobiel 06-23359108.