nummerrr 13, nummerrr 74, Bingo!

Hilarische Bingo avond met de quizzzmasters ‘pinguins’ Pim en Danny en Barry en Tim.

De spanning was om te snijden in vele huiskamers, kinderen en ouders zaten op het puntje van de bank en stoelen. Nog een nummer en dan…. Bingo. Snel bellen met de studio… En dan nagels bijten, is het een juist bingo of krijg je een gele kaart bij een valse? Onder het genot van de muziek, verzorgd door DJ Ferdi, was er weer even tijd voor oudhollandse gezelligheid in de huiskamers van velen Baronnen en Baronnessen.

Hoe is het zover gekomen?
Coronatijd, je ziet ouders van de teamleden van je kind niet meer tijdens trainingen en wedstrijden en je kunt niet meer lekker blijven hangen in de kantine om nog wat te chillen met je team. Hoe kun je je leden toch nog een lichtpuntje bieden en zorgen voor verbinding? Enkele ouders uit de klankbordgroep onderbouw vonden het tijd voor een ludieke actie. De vv Baroniebingo was geboren. Het contact met de derde helft was snel gelegd. Ook de senioren waren wel toe aan een verzetje.

Eind november zijn we met een enthousiast team gestart, bestaande uit Yvette Verlegh, Boudewijn Krebbers, Karlijn Merckens, Pascal van Beek, Tim Overgaag, Joris Beek en Judith van der Veeken. En kijk eens wat er 7 weken later staat. Een supertoffe verenigingsavond op 23 januari 2021 tijdens lockdown en daar zijn we onwijs trots op!

Trots op het resultaat!
We hebben 132 kinderbingokaarten gemaakt, rondgebracht op ongeveer 60 adressen, 93 senioren kaarten en 59 superbingo kaarten gemaakt en verstuurd. Ook was het een primeurtje voor Baronie om een dergelijk event live en online te streamen naar zo’n grote groep deelnemers. En het was het eerste gezamenlijke event met jeugd en senioren. Leuke bijkomstigheid is dat de bingo de clubkas zo’n €1.250 heeft opgeleverd. De organisatie neemt contact op met de prijswinnaars en zorgt ervoor dat de prijzen op de juiste adressen belanden. Prijswinnaars, nogmaals gefeliciteerd!

Speciale dank aan Bjorn Baks voor de locatie en de superprijs (team BBQ), het bestuur voor het vertrouwen, presentatoren (Danny de Klerk en Pim van Bel bij de jeugdbingo en Barry den Reijer en Tim Overgaag bij 13+) voor hun hilarische presentatie en alle deelnemers voor hun fanatieke deelname en enthousiasme.

En toen was het ineens 20.45 …. Snel opruimen en voor de eerste avondklok naar huis.
Wie weet tot een volgende keer voor nieuwe rondes, nieuwe kansen!

Een greep uit de eerste reacties:

Complimenten! Was top!

Mooi initiatief, goed gepresenteerd, goeie muziek, mooie prijzen, waren plezierige uurtjes. COMPLIMENT

Supertof de bingo!

Ik vond het echt superleuk! Ik heb genoten😊

Was heel leuk aangepakt en uitgevoerd!

Ik vond het ook geweldig!

Mooie dag met winnaars Grote Clubactie en leuke uurtjes bingo.

Wintercompetitie, Grote clubactie en bingo. Topdag vereniging dag in lockdown.

Superleuk! Voor herhaling vatbaar. Gezellige muziek. Vrolijkheid in deze tijd.

Echt superleuk gedaan! Vermakelijk, leuke presentatoren. Goed georganiseerd, leuke muziek, verrassende prijzen! Echt een uitje in deze bijzondere tijden. We hebben met z’n vieren aan de computer gekluisterd gezeten.