Baronie Bingo online

Zaterdag 23 januari is het zover: de eerst Baronie bingo

De Quizzzzmasters Danny, Pim, Barry en Tim zijn er klaar voor!
Al 80 kinderen hebben loten gekocht. Wil jij ook kans maken op mooie prijzen, zoals een bioscoopbon, skateboard, een voetbalshirt van je favoriete club of een waardebon van de Decathlon en als klapper een game waardebon van € 100,- voor Nintendo / Playstation / X-box?

Voor de JMO13+/senioren zijn er ook mooie prijzen te winnen, zoals waardebonnen van de Decathlon en voor Nintendo / Playstation / X-box games of een Breda Koop Lokaal bon. In plaats van een bioscoopbon kun je ook kiezen voor een grote mensen bier- of wijnpakket of likeur. De superprijs is een verzorgde barbecue t.w.v. € 225,-.

Doe jezelf en de club een plezier, koop nog gauw je bingokaarten en maak er vooral een hele gezellige verenigingsavond van. Met DJ Ferdi gaan de beentjes wel van de vloer en loop je met het gezin de polonaise!

De kinderbingo begint zaterdag 23 januari om 19.00 uur. De JMO13+/seniorenbingo start om 20.30 uur. De laatste bingokaarten zijn via dit online formulier te bestellen voor woensdag 20 januari 20.00 uur.

Hoe werkt het?

1. Meld je voor woensdag 20 januari 2021 20.00 uur aan via deze link.
  2. Vermeld in het formulier je 06-nummer en e-mailadres (hebben we nodig voor het betaalverzoek en de bingokaart)
  3. Geef aan hoeveel en welke set(s) kaarten je wilt hebben
  4. Je ontvangt uiterlijk een paar dagen na bestelling een betaalverzoek via mail
  5. Na betaling ontvang je je kaart aan huis (JO7 t/m JO12) en/of ontvang je via e-mail je digitale Bingokaarten en de YouTube-link op vrijdag 22 januari.

Welke bingokaart koop ik?
Je kunt al een pakketje kaarten kopen vanaf €5 per deelname voor de jeugd (2*dezelfde kaart, 2 rondes) en € 10,- voor JO13+ en senioren (3* dezelfde kaart, 3 rondes). Je kunt ook het familiepakket (5 rondes voor €15,-) aanschaffen. Voor de superronde koop je voor €5,- een apart lot.

Op de dag van de bingo
1.Print je online bingokaart 3x uit. De speciale kinderbingokaarten heb je al thuis ontvangen.

2. Om 18.45 (resp. 20.15 uur) uur log je in via de link die je per mail hebt ontvangen (kun je alles even testen en chatten)

3. Om 19.00 uur: kinderBINGO, 2 rondes

4. Om 20.00 uur: afsluiting kinderBINGO

5. Om 20.15 uur: ‘digitale’ inloop JMO13+ en senioren

6. Om 20.30 uur: start JMO13+ en senioren BINGO, 3 rondes

7. rond 21.45 uur: De Superronde voor de BBQ (mogelijk gemaakt door Baks Horaca beheer) en after party

LET OP: Je speelt elke ronde met dezelfde kaart, alleen voor de superronde gebruik je andere kaart

Een greep uit de prijzen

• Bioscoopbonnen
  • Snoepzakken
  • Baroniekousen
  • Skateboard
  • Shirt van je favoriete voetbalclub
  • Nieuw trainingstenue
  • Bon van Decathlon
  • PlayStation/X-box/Nintedo bonnen
  • Bol.com bon
  • Bier- wijnpakket
  • BBQ voor het hele team twv € 225,- (alleen te winnen met een Superlot)

YouTube live-uitzending

• De uitzending is via YouTube live te volgen. Je kunt chatten als je een YouTube account hebt.
  • Mocht je bingo hebben, dan kun je via WhatsApp videobellen naar het nummer dat vrijdag bekend wordt gemaakt via de mail en op de website.
  • Je kunt je favoriete muzieknummers aanvragen door deze in de chat te plaatsen.

Uiteraard leggen we zaterdagavond alles nog een keer uit😊.

Heb je vragen? Mail naar j.vanderveeken@vvbaronie.nl of bel 06-53165650.

Wij hebben er zin in. Tot zaterdag 23 januari!

Boudewijn, Yvette, Karlijn, Pascal, Joris en Judith en
natuurlijk de presentatoren Danny, Pim, Barry en Tim