Vooraankondiging: Algemene Ledenvergadering (ALV) op dinsdag 26 januari 2021

De Algemene Ledenvergadering (ALV) van vv Baronie zal plaatsvinden op dinsdag 26 januari, aanvang 20.00 uur. Na wat keren uitgesteld geweest te zijn – het nog ontbreken van bepaalde op de ALV te presenteren data is daar debet aan geweest – heeft het bestuur nu dus de bovenstaande datum definitief vastgelegd.

Vanwege de in deze toch barre tijden voor de hand liggende redenen, zal de ALV niet fysiek kunnen plaatsvinden, maar zullen we de vergadering online gaan organiseren. Hoe dit er precies uit komt te zien, hoort u zeer spoedig van ons. Het bestuur, ondersteund door actieve en op IT-gebied deskundige leden, is druk bezig hier een zo goed mogelijk plan voor samen te stellen. Ook zult u, zoals u van ons gewend bent, tijdig de stukken voorafgaand aan de ALV ontvangen.

Voor nu: zet dinsdag 26 januari, 20.00 uur, alvast in uw agenda!

Vriendelijke groet,

Bestuur vv Baronie