Van Dijnsen en Baronie tekenen langdurige verbintenis

Van Dijnsen Installatiewerken BV zal de komende seizoenen de hoofdsponsor van Baronie Zondag 1 zijn. Vrijdagmiddag tekenden beide partijen een driejarige overeenkomst. Namens Van Dijnsen waren dat de beide directeuren Rob de Lepper en Erik Lips, waarnemend Baronie-voorzitter Ton van Beek zette de krabbels namens onze club. Voorts waren in het sponsorhome aanwezig Patrick Brand, voorzitter van de sponsorcommissie, en hoofdtrainer Jurriaan van Poelje.

Rob de Lepper sprak over Baronie als een mooie club met veel ambitie. “Heel mooi dat we hier vanmiddag ook zijn om deze overeenkomst te tekenen”, waren zijn woorden. “We focussen ons met dit contract in eerste instantie op Baronie 1, maar weten natuurlijk dat ons vlaggenschip niet los gezien kan worden van de jeugdopleiding en de doorstroming vanuit de eigen jeugd naar Baronie 1.”

Jurriaan van Poelje was wellicht het meest verheugd. “Wanneer je je niet druk hoeft te maken over bepaalde randzaken komt dat ook de sportieve prestaties ten goede”, zei hij. “En daarmee het realiseren van onze ambitie. Deze overeenkomst zorgt dat die rust er komt.”

De Lepper sloot zich aan bij de woorden van Van Poelje: “Voor een hoofdklassetopper als Baronie moeten bijvoorbeeld busreizen naar uitwedstrijden gewoon goed geregeld zijn. Wij hopen als sponsor bij te kunnen bijdragen aan het creëren van bepaalde randvoorwaarden die nodig zijn om op topamateurniveau te kunnen presteren.”

En dus konden de bubbels ontkurkt worden en hieven de aanwezigen het glas op een vruchtbare toekomst en samenwerking.