Avans Hogeschool helpt Baronie

Twintig studenten van diverse opleidingen van Avans Hogeschool werken de komende twee weken aan een uitdagende opdracht voor Baronie. Zij doen dat vanuit de Avans Innovative Studio (AIS). Studenten van o.a. Bedrijfskunde, Communicatie & Multimedia Design, Social Work en de Kunstacademie hebben bij de aftrap op maandag 16 november een uitgebreide presentatie ontvangen. Vijf groepen van vier studenten gaan aan de slag met de volgende opdracht: Schets een toekomstbeeld van voetbalvereniging Baronie in 2030. Bedenk op basis van dat beeld:

1. Wat het aantrekkelijk maakt om voor Baronie te kiezen;

2. Hoe we meer ouders en leden kunnen betrekken om vrijwilliger te worden;

3. Welke rol een nieuwe accommodatie hierbij speelt;

4. Hoe we de inkomsten kunnen verhogen.

Op vrijdag 27 november presenteren de studenten van 9.30 tot 11.00 uur 5 verschillende uitkomsten. Nog even los van de haalbaarheid levert ons dat hopelijk veel inspiratie op voor de toekomst. Aan enthousiasme en ambitie geen gebrek! Met dank aan Ton van Beek, Ischa Immers, Caleche Brandsen en Dirk Eikemans voor hun energieke bijdrage tijdens de aftrap.

Ben je benieuwd naar de opbrengst en wil je op 27 november op afstand meeluisteren naar de presentaties van de studenten? Stuur dan een mailtje naar: r.spruit@vvbaronie.nl