Grote club actie

Win jij met je team een supertof teamuitje?
De eerste weken van de Grote Clubactie zijn alweer voorbij. Ben jij ook al op pad geweest? Hierbij een update.

De spelers in de onderbouw (JO7 t/m JO12) gaan met de boekjes op stap. Na de sluitingsdatum (24 november voor online en 8 december voor de papierenboekjes) weten we hoeveel loten de kinderen bij elkaar hebben verkocht. Dus dat is spannend.

20 loten verkocht – jij verdient een waardebonboekje
Voor degenen die 20 loten hebben verkocht zijn er vanaf 7 oktober waardebonboekjes beschikbaar. Stuur een berichtje naar 06-14644311 en wij zorgen ervoor dat je waardebonboekje naar je toekomt. Voor de online verkopers die 20 loten hebben verkocht gaat dit automatisch. Handig toch?

Clubdoelstelling – voor hoeveel gaan we?
Ook zo nieuwsgierig wat de clubdoelstelling van 2020 is? We rekenen op jullie verkooptechnieken en gaan ervan uit dat ieder lid minimaal 3 loten verkoopt. En met 1.000 leden en €2,40 (per lot van €3) dat naar de vereniging gaat kunnen we zomaar rekenen op € 7.200. Dat moet ons toch lukken? Hoe tof zal het zijn als wij dit samen kunnen realiseren.

Wat gaan we met het bedrag doen?
Met de opbrengst gaan we mooie nieuwe trainingsmaterialen voor de hele club kunnen aanschaffen. Hebben jullie binnen je team ideeën of wensen laat het ons weten. Wij vinden het belangrijk om alle leden erbij te betrekken. Samen zijn we 1.

En wat kun jij en je team winnen?
Zoals jullie hebben gezien en gelezen heeft de grote clubactie ook prachtige prijzen die je kan winnen zoals € 100.000 en een auto. Ook binnen Baronie kunnen jij en je team leuke prijzen winnen. Welk team verkoopt de meeste loten (relatief gezien)? Alle teams zijn ingedeeld in categorieën. Onderbouw t/m JO12, JO13 t/m JO19 en de senioren. Ga jij met je team genieten van een leuk teamuitje?

Binnenkort volgt weer een nieuwe update. Succes allemaal!

Linda Groeneveld, Mirjam van de Wijgert, Jeroen Maurer