De sponsorcommissie stelt zich voor

De Sponsorcommissie van vv Baronie bestaat momenteel uit een viertal personen. Patrick Brandt (voorzitter), Bianca Kielman (secretaris), Frank Ingenbleek (zelf ook sponsor) en Frank Brejaart. Frans Mertens is een ervaren adviseur waar de commissie altijd een beroep op kan doen. In deze financieel turbulente tijden ligt er veel druk op onze commissie. Maar met ervaren en nieuwe krachten is men enthousiast aan de slag gegaan. In 2019 zijn de huidige sponsoren goed in kaart gebracht en zijn de contacten weer aangehaald, waarmee een fundament is gelegd richting toekomst. Het onderhouden van de contacten en vooral nieuwe sponsoren werven zijn de belangrijkste taken van de Sponsorcommissie.

De basis is dus gelegd. Er zijn mooie sponsorpakketten samengesteld die nu worden aangeboden. Netwerken is een belangrijk argument voor bedrijven om te gaan sponsoren en lid te worden van de Businessclub. De uitdaging voor 2020 is het organiseren van 3 à 4 activiteiten waaronder de jaarlijkse golfdag voor de Businessclub. Door omstandigheden heeft een en ander de laatste jaren op een laag pitje gestaan, maar de commissie heeft goede ideeën, waarover later meer.

De commissie is naarstig op zoek naar nieuw talent. Of je nu een paar uurtjes in de maand te besteden hebt, vijf uur per week, alle handen kunnen we gebruiken. Zo zoeken we een bestuurslid Sponsorzaken en commerciële talent(en) met een breed Bredaas netwerk voor acquisitie. Daarnaast ook een commercieel talent die zich richt op relatiebeheer. Last but not least, iemand die zijn energie wil steken in het organiseren van events voor de Businessclub.

Heb je een vraag, wil je zelf (het team van je zoon/dochter) sponsoren, wil je meedenken of wil je een sponsor aandragen? Stuur dan een mail naar sponsorcommissie@vvbaronie.nl