BARONIE ZONDAG 1 OEFENT TEGEN NAC BREDA IN ZUNDERT

Op woensdag 5 augustus start Baronie Zondag 1 de oefencampagne tegen NAC Breda. Het duel zal plaatsvinden op het trainingscomplex van de Bredase Eerste Divisionist in het buitengebied van Zundert. Fantastisch natuurlijk dat de twee hoogst spelende clubs van Breda elkaar weer eens treffen. Wellicht dat dit een opmaat kan zijn voor de terugkeer van de wat teloor gegane traditie om jaarlijks op de Blauwe Kei tegen de grote broer te oefenen.

Na NAC Breda wachten in augustus nog meer interessante oefenwedstrijden. Baronie heeft bewust gekozen voor een oefenprogramma met tegenstanders van een hoog kaliber waardoor de weerstand voor onze jongens vanaf minuut 1 groot zal zijn. Het tekent de ambitie die hoofdtrainer Jurriaan van Poelje en zijn selectie voor ogen hebben.

Het (voorlopige) volledige oefenprogramma van Baronie Zondag 1 ziet er als volgt uit:

woensdag 5 augustus, aanvang 18.30 uur, NAC Breda-Baronie (trainingscomplex NAC Breda in Zundert)

zaterdag 8 augustus, 11.00 uur (!!!), Baronie-Goes (3e Div.)

zaterdag 15 augustus, 14.30 uur, Dongen (3e Div.)-Baronie

zondag 23 augustus, vanaf 10.00 uur, mini-toernooi JEKA