Baronie wil competitie voor eigen publiek goed afsluiten

Komende zaterdag besluit Baronie twee seizoenen in de Derde Divisie met een thuiswedstrijd tegen het Zeeuws Vlaamse Hoek. Ondanks de vroegtijdige degradatie blijven de groenwitten tot het eind strijden voor een goed resultaat. Die instelling bracht vorige week bij Oss’20 eindelijk het gewenste succes. Na een 3-1 achterstand bij rust slaagde de ploeg erin om de wedstrijd na rust compleet om te draaien en alsnog met 4-3 te zegevieren. Ook Hoek mag met een gemotiveerd Baronie rekening houden. In de wedstrijd uit bij Hoek werd het destijds met een zwaar gehavend team een 3-1 nederlaag maar had Baronie er niettemin een echte wedstrijd van gemaakt die vermakelijk was voor het publiek. Baronie wil er voor eigen publiek tegen de ploeg van trainer Maxime Decraene daarom absoluut een leuke wedstrijd van maken om op deze manier toch met een goed gevoel afscheid te nemen van de Derde Divisie.

De wedstrijd die om 18:00 uur begint wordt geleid door arbiter Jelle Besselsen uit Barneveld waarbij hij wordt geassisteerd door de heren Wesley Veldman en Brett van Ool.
Vooraf wordt er om 14:00 uur nog de belangrijke wedstrijd Baronie O23-1 – Zuidland O23-1 gespeeld om promotie naar de 2e Divisie voor belofteteams.