Nieuwe ruimte voor wedstrijdsecretariaat

Na jaren in een veel te kleine ruimte te hebben moeten werken is het eindelijk zover: het wedstrijdsecretariaat heeft een nieuwe ruimte.
Het zoeken naar een geschikte unit en het afgeven van een vergunning door de gemeent voor plaatsing heeft even geduurd maar afgelopen week kon de unit dan toch worden geplaatst.
Het wedstrijdsecretariaat heeft nu de beschikking over een ruimte die in twee compartimenten is verdeeld. Een is bestemd voor de ontvangst en de andere voor opslag. Er zullen nog wat aanpassingen gemaakt worden en het geheel zal een nieuw kleurtje krijgen.
Het wedstrijdsecretariaat beschikt dan over een prachtige ruimte waarbinnen de medewerkers op de wedstrijddagen iedereen netje kunnen ontvangen. Wij wensen de medewerkers van het secretariaat proficiat met hun nieuwe werkruimte.
Bestuur vv Baronie.