Baronie is toe aan overwinning

En ook tegen Gemert slaagde Baronie er vorige week niet in om eindelijk weer eens een overwinning te kunnen boeken. Ondanks dat de groenwitten na een droogteperiode het vijandelijke doel de laatste weken regelmatig weten te vinden lukt het maar niet om aan de goede kant van de score te blijven. Een vrijuit en aanvallend spelend Baronie voldoet niettemin nog altijd aan haar sportieve plicht en zal dat ook zaterdag bij Oss’20 weer tonen. Net als voor Baronie staat er ook voor de thuisclub niet meer op het spel dan de sportieve eer. De Ossenaren hebben onlangs besloten om zich terug te trekken uit het zondagvoetbal en volgend seizoen verder te gaan als zaterdagvereniging.

Een wedstrijd om des keizers baard dus maar voor Baronie wel een ontmoeting die al volop in het teken staat van de opbouw naar het volgend seizoen. Wat dat betreft kregen de toeschouwers vorige week tegen Gemert al een inkijkje bij het debuut van de jeugdspelers Ilyas Mtazi en Rik van Beek waarbij eerstgenoemde duidelijk zijn visitekaartje afgaf. In de voorlaatste wedstrijd van deze competitie is het opnieuw een uitgelezen mogelijkheid voor trainer Marco Verbeek om vooral spelers uit eigen gelederen een kans te geven zich op een hoger podium te laten zien.

De wedstrijd op Sportpark De Rusheuvel in Oss wordt zaterdag geleid door arbiter Pim Weghorst uit Oldenzaal. Hij zal worden geassisteerd door de heren Patrick Otten en Martin Koster. Aanvang: 18:00 uur