Inspirerende Baronie visiedag

We kijken terug op een zeer waardevol visietraject tot nu toe (met 3 avond werksessies) en op een ontzettend mooie en inspirerende afsluitende bijeenkomst (Toekomstdag) zondag 14 april jl.. Hartelijk dank voor jullie actieve deelname en waardevolle bijdragen! Jullie aanwezigheid en betrokkenheid hebben deze bijeenkomst tot een succes gemaakt. Het was inspirerend om te zien hoe elk van jullie zijn of haar inzichten, ideeën en passie voor onze club heeft gedeeld.

Uitslag: Samen, veilig en inspirerend

‘Samen’, ‘veilig’ en ‘inspirerend’ waren de meest genoemde woorden aan het einde. Deze woorden vatten niet alleen de middag goed samen, maar geven ook aan dat we de belangrijkste doelen van de Toekomstdag hebben gehaald (‘ingekopt’). Met Job van Eunen als gastspreker (van de Gelukkige Vereniging) zijn we geïnspireerd geraakt om als ‘eigenaren’ van Baronie aan de slag gegaan met onze ‘basiself’, onze kernwaarden. Daarna zijn we op scherp gebracht door Paul Kools, Stijn Berben en Sebastian Verkuilen om keuzes te maken voor waar we als club op de korte en lange termijn voor gaan (o.a. prestatief vs recreatief, vrijwiligersbetrokkenheid, speerpunten, toekomstvisie). Uit de diverse terugkoppelingen blijkt dat we gezamenlijk gaan voor een goed georganiseerde, brede en betrokken vereniging met een gezonde sportieve ambitie en niveau.

Wordt vervolgd: visie -> strategie -> doen!

De afronding van het visietraject is tegelijkertijd de start van het maken en uitvoeren van plannen. Als werkgroep zullen we alle resultaten tot nu toe verwerken en hiertoe een eerste aanzet doen. Het realiseren staat of valt natuurlijk bij het gezamenlijk oppakken hiervan en onze schouders eronder zetten.  Mocht je nog niet hebben aangegeven wat jij belangrijk en leuk vindt (om te doen voor je club) laat het ons dan weten. We zetten jullie daarnaast graag in als klankbord om te toetsen of we op de goede weg zijn.

Nogmaals, hartelijk dank voor jullie tijd en energie tot nu toe. Laten we blijven samenwerken en streven naar een mooie toekomst voor Baronie.

Hartelijke groet,

Werkgroep Visie Baronie