Noodoproep!…Terreinbeheerder(s)

Baronie is nog steeds naarstig op zoek naar een of meerdere terreinbeheerder(s). Natuurlijk staat hier een vergoeding tegenover.

Zoals jullie allemaal weten komt Baronie nog steeds vele handjes te kort. In onze ogen, maar waarschijnlijk ook in die van jullie spelers, trainers en teammanagers, ligt op dit moment de hoogste prioriteit bij het invullen van het terreinbeheer. Al veel te lang is deze functie onbemand, met als gevolg dat de zaken op trainings- en wedstrijddagen verre van soepel verlopen. Jullie als spelers, trainers en teammanagers hebben hier allen direct en wekelijks mee te maken; een deel van de taken van een terreinbeheerder is ook noodgedwongen bij de teams zelf weggelegd, zoals jullie weten. Maar ook bezoekende verenigingen en scheidsrechters hebben last van het ontbreken van een terreinbeheerder, wat het imago van onze mooie club geen goed doet.

Daarom doen we via deze weg nogmaals een oproep. Kennen jullie mensen in jullie omgeving – ooms, tantes, opa’s, oma’s, vrienden, wie dan ook – die (een deel van) het terreinbeheer zouden willen invullen? Alsjeblieft, laat het ons dan weten via info@vvbaronie.nl.