Fijne kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar voor allen

Vanaf deze plaats wenst het bestuur van vv Baronie iedereen die op een of andere wijze aan onze mooie club verbonden is fantastische fijne dagen en alvast een voorspoedig 2024.

In 2024 gaan we proberen ons vlaggenschip voor de Derde Divisie te behouden, onze jeugdopleiding op een nog hoger plan te brengen en onze club op organisatorisch vlak een kwaliteitsimpuls te geven.

Wat we zeker gaan doen in 2024 is respect hebben voor iedereen die binnen Baronie werkzaam is, maar zeker ook jegens arbiters en tegenstanders. Voor de duidelijkheid: ook bestuursleden zijn PURE vrijwilligers… Zij hoeven niet met alle egards tegemoet worden getreden, maar enige waardering voor hun harde werken is wel op zijn plaats. Daarnaast gaan we met z’n allen, geen Baron uitgezonderd, zeker zorgen voor een veilig klimaat op alle gebieden, voor iedereen. Dit gaan we dus samen doen!

Na dit korte stichtelijke praatje rest ons nog te herhalen dat we iedereen een hele fijne Kerstmis toewensen. Geniet ervan met jullie geliefden en vrienden. We zien elkaar op 7 januari tijdens de Baronie Nieuwjaarsreceptie.

Bestuur vv Baronie