Vrijwilligers bedankt, bedankt, bedankt!

Vandaag is het Nationale Vrijwilligersdag. Een dag om even stil te staan bij al onze medewerkers, die zich op allerlei fronten inzetten voor onze vereniging. Natuurlijk doen wij vaak een oproep met de vraag om meer ‘handjes’. Handjes, die we met z’n allen nog steeds ruim tekort komen. Maar dat neemt niet weg dat we vanaf deze plaats zeker de mensen die altijd of vaak klaar staan om diensten te verlenen voor ons cluppie graag willen bedanken. En dit dankwoord is gericht aan echt iedereen. Aan die vader die op zaterdagochtend in de regen bij zijn zoon of dochter staat te vlaggen of te fluiten, die moeder die altijd zichzelf en haar auto beschikbaar stelt voor uitwedstrijden, aan diegene die op een klusdag aanwezig is en zijn handen uit de mouwen steekt, aan al die lotenverkopers, aan het barpersoneel, aan hen die bij thuiswedstrijden op zondag het sponsorhome draaien, aan commissie- en bestuursleden. Aan … tja, noem het allemaal maar op.

Wij hopen dat jullie tomeloze inzet een inspiratie blijft vormen voor hen die nu (figuurlijk) nog aan de kant staan, maar zich in de nabije toekomst geroepen voelen om zich ook bij het vrijwilligersgilde van Baronie aan te sluiten.

Nogmaals, dank, dank, dank!

Bestuur vv Baronie