Café Frou Frou onthaalt Baronie Zondag 1 op vorstelijke wijze

Afgelopen zondag, 5 november, was de voltallige selectie van Baronie 1 te gast bij Café Frou Frou op de Prins Hendrikstraat. Uitbater Boris Brouwers van Frou Frou schotelde de voltallige selectie een fantastische maaltijd voor, nadat de ploeg terug in Breda was gearriveerd na de verre uitwedstrijd bij SV Meerssen.

Boris, zelf nog voetballend bij Baronie op zaterdag, en de vereniging Baronie waren tezamen van mening dat de banden tussen Ginneken en Baronie wel weer eens aangetrokken mochten worden en Boris bood het vlaggenschip vervolgens een heerlijk buffet aan. Ondanks de pijnlijke nederlaag in Zuid-Limburg (3-2), genoten spelers en staf met volle teugen van de gastvrijheid bij Frou Frou.

Beide partijen waren het erover eens: dit moet niet bij een eenmalige samenkomst bij Frou Frou blijven. Vanaf deze plaats dankt de selectie Boris zeer hartelijk voor zijn generositeit en spreekt zij het voornemen uit Frou Frou in de toekomst frequenter te gaan bezoeken. Boris, hulde!