Baronie zaterdag 2 zoekt assistent-scheidsrechter

Baronie zaterdag 2 speelt in de reserve hoofdklasse op zaterdag. Een prima niveau met goede & gezellige spelers. Maar we zoeken nu nog een assistent-scheidsrechter (ook wel grensrechter genoemd) voor de thuiswedstrijden die we meestal spelen na 15.00 uur en voor de uitwedstrijden in het begin van de middag. De gevraagde leeftijd is minimaal 18 jaar oud. Heb je nooit “gevlagd” dan wordt er door ons geregeld, dat je snel wordt opgeleid. Dit gebeurt dan bij Baronie.

Wat bieden we je? Goed voetbal en heel veel gezelligheid.

Voor alle informatie neem je contact op met leider Pascal van Beek, trainer Frans Rademakers of met één van de spelers. Dit kan via het online contactformulier: vermeld dan in je bericht dat je vanwege deze vraag in contact wilt komen met zaterdag 2. Maar uiteraard ben je ook van harte welkom voor een praatje bij een thuiswedstrijd van zaterdag 2!