BARONIE ZONDAG 1 REGELMATIG OP ZATERDAGAVOND

Geachte leden,

Door de samenvoeging van de traditionele zaterdagclubs met de zondagverenigingen in de hoogste divisies van het amateurvoetbal is het niet langer altijd zo dat Baronie Zondag 1 haar thuiswedstrijden op zondagmiddagen speelt. De KNVB heeft al decennia geleden vastgesteld dat zaterdagamateurs nooit verplicht zullen worden om af te wijken van de zaterdag als vaste speeldag. Hierdoor wordt Baronie door de voetbalbond verplicht om op zaterdag te spelen wanneer de tegenstander een traditionele zaterdagclub is.

In een overleg tussen alle Derde Divisionisten, waaronder Baronie, is een speelschema vastgesteld. Naast de verplichte zaterdagwedstrijden tegen traditionele zaterdagclubs, speelt Baronie Zondag 1 ook een aantal wedstrijden thuis tegen zondagverenigingen. Tijdens genoemd overleg hebben wij als clubleiding onze uiterste best gedaan om zoveel als mogelijk rekening te houden met de wedstrijdtijden op zaterdag van zowel onze jeugdopleiding als onze senioren zaterdagteams. Op zaterdag 26 augustus speelt Baronie Zondag 1 thuis om 19.00 uur. De overige thuiswedstrijden op zaterdag worden om 18.00 uur gespeeld.

Wij begrijpen dat in bepaalde gevallen een beroep gedaan wordt op jullie flexibiliteit. Wij hopen ook op begrip van jullie zijde voor de ontstane situatie.

bestuur vv Baronie