In Memoriam Henk van Oers

Afgelopen donderdag ontvingen we het bericht van het overlijden op 89-jarige leeftijd van Henk van Oers.

Vanaf jonge leeftijd speelde hij bij de jeugd van Baronie. In de jaren 70 was Henk trainer van ondermeer de toenmalige C- en B-jeugd en ook lid van het jeugdbestuur. Later, in de jaren 80 en 90, was Henk meer dan 15 jaar beheerder van onze kantine. Samen met zijn vrouw Ria en met Betske Maas zorgde hij er zeven dagen in de week voor, dat iedereen welkom was in de kantine. Zij waren er voor de senioren maar ook voor junioren en pupillen.

Iedereen kent ongetwijfeld nog uit die tijd alle intense feesten na elke wedstrijd van Baronie 1 maar ook was hij elk jaar actief in de kantine bij de Sinterklaasmiddagen, spelavonden, jeugdsportdagen en Paastoernooien.

Een luisterend oor maar ook enthousiast mee genieten waar kon. Alle oudere leden zullen hem zo absoluut nog heel goed kennen en zullen hem daarom ook zeker niet vergeten.

Henk jr. en Wesley wensen we heel veel sterkte bij het definitieve afscheid dat woensdag 19 juli om 11.45 uur plaats zal gaan vinden in het crematorium aan de Tuinzigtlaan 11 in de aula de Baronie te Breda.

Frans Rademakers