Niemand Buitenspel

Voor 1 op de 11 kinderen is voetballen niet vanzelfsprekend. Door geldzorgen kan de contributie van de voetbalvereniging één van de kosten zijn die niet meer betaald kunnen worden. Terwijl blijven sporten in moeilijke tijden juist éxtra belangrijk is. Daarom hebben de KNVB en ING het programma Niemand Buitenspel geïntroduceerd, om leden te helpen in financieel moeilijke tijden.

Vaak zijn er lokale en landelijke voorzieningen die het mogelijk maken om te blijven voetballen of ermee te beginnen. Dit initiatief neemt de drempel weg en zorgt dat meer kinderen kunnen blijven voetballen of lid kunnen worden van een voetbalvereniging. Zodat niemand buitenspel hoeft te staan, ook niet bij Baronie

Hoe werkt het?
Via een gratis online training leidt ING mensen op tot Financieel Contactpersoon. Deze staat dicht bij de leden en kan hen die het nodig hebben, begeleiden bij de ondersteuning van de contributiebetaling.

Wil jij je inzetten als Financieel Contactpersoon, stuur dan een mailtje naar info@vvbaronie.nl.
Mogelijk kunnen we zo enkele gezinnen helpen.

Bestuur vv Baronie.