ZONDAG A.S.: HULDIGING EN KAMPIOENSFEEST OP DE BLAUWE KEI

Eindelijk was het op Hemelvaartsdag dus zover. Baronie Zondag 1 werd in het verre Silvolde kampioen in de Hoofdklasse B en promoveert naar de Derde Divisie.

Komende zondag speelt Baronie haar laatste thuiswedstrijd, om 14.00 uur tegen Minor, waarna het echte Baronie Kampioensfeest gaat losbarsten. Een feest voor de gehele vereniging en voor iedereen die Baronie een warm hart toedraagt. Met een feesttent, een DJ en ga zo maar door. Alle ingrediƫnten zullen aanwezig zijn om de titel groots te gaan vieren.

Na de wedstrijd zal de KNVB de kampioensschaal overhandigen aan aanvoerder Jamie Kankam en zal burgemeester Paul Depla de ploeg feestelijk toespreken.

Voorafgaand aan Baronie-Minor worden ook alle Baronie-jeugdkampioenen nog gehuldigd.

Komt dus allen zondag naar de Blauwe Kei!