Blije kinderen bij Sport introductie

De coronaperikelen stonden de Sport Intro, aangeboden in samenspraak met Breda Actief,  gelukkig niet langer in de weg. Uiteraard wel onder voorwaarden, die vooraf aan de trainingen met de ouders/verzorgers waren gedeeld.

Op woensdag 28 oktober vond de eerste training, van een reeks van vijf, plaats. Een twintigtal kinderen stond klaar om voor het eerst de velden van Baronie te betreden. De barre weersomstandigheden van die middag mochten de pret niet drukken. Er werd fanatiek meegedaan en het plezier was van de gezichten af te lezen. De opkomst de vier weken erna vond gelukkig onder betere weersomstandigheden plaats en de grote opkomst benadrukte dat de eerste training in goede aarde was gevallen.

Complimenten voor Sebastiaan en de studenten van Vitalis college die de kinderen goed en kundig begeleiden. Door de maatregelen mogen ouders/ verzorgers niet bij de training blijven kijken. Dat is natuurlijk erg jammer, maar we hebben ons aan de richtlijnen hierin te houden. En de kinderen hebben er zichtbaar geen moeite mee :-).

Na de Sport Intro vragen we de kinderen, met toestemming van hun ouders/verzorgers, of ze lid willen worden van onze mooie club. De eerste nieuwe, enthousiaste leden hebben we al weer mogen verwelkomen. Op naar maart voor een tweede Sport Intro dit seizoen.