Jason Tjien-Fooh nieuwe assistent Baronie Zondag 1

In de afgelopen week is er overeenstemming bereikt over de invulling van de functie van assistent-trainer bij Baronie Zondag 1. Jason Tjien-Fooh, tot voor kort Hoofd Jeugdopleiding, is in deze functie met onmiddellijke ingang toegetreden tot de technische staf van ons vlaggenschip.

Jason speelde zelf zes jaar in de hoofdmacht van Baronie en was in die periode ook al als jeugdtrainer aan Baronie verbonden. De laatste jaren bekleedde hij de functie van Hoofd Jeugdopleiding. Onder de vleugels van Jurriaan van Poelje vierde Jason grote successen met Baronie 1, waaronder twee kampioenschappen.

In de wedstrijd uit bij TEC dit seizoen (0-0) was Jason al een keer waarnemend hoofdtrainer en inmiddels liep hij de laatste drie competitieduels al stage als assistent van hoofdtrainer Marco Verbeek. Jason heeft duidelijk uitgesproken de ambitie te hebben om zich op een enkel team te willen richten. In zijn nieuwe functie wordt deze ambitie bewaarheid.

Jason is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een echte Baron. De technische staf en het bestuur zijn daarom verheugd dat Jason op deze wijze verbonden blijft aan onze vereniging. Wij spreken ons volle vertrouwen uit in onze nieuwe assistent-trainer.

Bestuur vv Baronie