Vrijwilliger van het voorjaar: Lotte Hoevenaars!

Lotte is een mooi voorbeeld van een actief en betrokken jeugdlid. We stelden haar een aantal vragen. Lotte is in april jl. 15 jaar oud geworden. Dit seizoen speelt ze bij de MO15-1 en komend seizoen gaat ze bij de MO17-1 spelen.

Welke positie speel jij?
Ik sta in de goals alle ballen tegen te houden. We hebben een superleuk team en we zijn altijd positief.

Wat doe jij als vrijwilliger bij Baronie?
Bijna iedere week trek ik de lijnen op de grasvelden. Daar ben ik dan 1 à 2 uur mee bezig. Dat doe ik meestal op vrijdagmiddag na school en nadat ik mijn huiswerk heb gedaan.

Waarom ben je dit gaan doen? En is het moeilijk?
Het leek me gewoon heel erg leuk en ik wilde graag wat voor Baronie doen. En … je kunt dan ook lekker buiten zijn. Het is niet zo moeilijk. Je moet in het begin even weten hoe alles werkt maar daarna ie het niet moeilijk meer. Je leert het door het te doen.

Heb je nog meer bijbaantjes?
Jazeker, ik breng ook nog krantjes rond en werk in een winkel.

Wat wil je nog tegen de leden zeggen?
Dat ik hoop dat iedereen iedere zaterdag de lijnen mooi ziet liggen en er lekker op kan voetballen.