Jaarverslag KNVB 2017/2018 nu te lezen

Dit jaarverslag blikt terug op het laatste seizoen binnen het beleidsplan 2014-2018 ‘Voetbal om van te houden’. Een seizoen waarin de blik duidelijk op de toekomst gericht is. Zo werd besloten de Video Assistent Referee in de Eredivisie in te voeren en ontwikkelden we Rinus, de online assistent-trainer die 24 uur per dag klaar staat voor onze amateurtrainers. De secties amateur- en betaald voetbal werken steeds meer met elkaar samen, een samenwerking die vorm krijgt in één directie voor de gehele KNVB.

Het thema van het jaarverslag is Voetbal is verbinden. Eén van de vijf speerpunten uit het beleidsplan Voetbal om van te houden. Door middel van vijf bijzondere projecten laten we zien hoe die verbinding in of door middel van voetbal tot stand komt. Uiteraard is er ook uitgebreid aandacht voor de EK-winst van de Oranje Leeuwinnen in augustus 2017. Door middel van een fotoreportage blikken we terug op die bijzondere prestatie.

Lees hier het gehele jaarverslag

Misschien vindt u dit ook leuk Meer van deze auteur

Laat een reactie achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.