SPONSOR VAN DE MAAND

In deze rubriek brengen wij maandelijks een van onze sponsors voor het voetlicht. De maand oktober staat in het teken van KeepersTalent.nl. Wij informeren u graag over wat deze sponsor voor onze leden en overige stakeholders kan betekenen. Tevens proberen wij aan de hand van een tiental vragen een beeld te schetsen over de persoon of personen die achter het bedrijf schuil gaan. Wij spraken met de jeugdige eigenaar Diego Theunissen.

1. De geschiedenis:
Omdat er in de meeste sportwinkels een zeer beperkt assortiment is in keeperskleding waagde Diego zich in dit gat in de markt. In 2016 startte hij zijn specifiek voor keepers bestemde webshop waarvan er in Nederland slechts drie bestaan. Daarnaast bezit hij in de Verbeetenstraat zijn fysieke winkel die drie keer per week is geopend om zijn klanten de gelegenheid te bieden om hun kleding te passen.

2. Wat is er zo leuk aan jouw werk?
De vrijheid om geheel zelfstandig te kunnen werken spreekt hem in het bijzonder aan. Zijn werk ziet hij daarom vooral als hobby omdat hij alleen maar dingen doet die hij leuk vindt.

3. Hoe ziet een normale werkdag er voor jou er uit? Iedere morgen om 09.00 uur stapt hij zijn winkel binnen om de webshop bestellingen in te pakken en te verzenden, mails te beantwoorden of handschoenen te bedrukken. Om 12.00 uur gaat hij naar huis om te lunchen om een uur later naar de Haagse Beemden te verkassen alwaar hij samen met zijn vriendin een buitenschoolse kinderopvang bestiert. In de avonduren is hij keeperstrainer bij Blauw Wit in ’s-Gravenmoer of bij TVC Breda. Omdat hij in Gilze ook nog zijn eigen keepersschool Diego bezit is hij daar normaliter ook op vrijdagavond nog te vinden. Kortom Diego is een druk baasje.

4. Wat betekent voetbal voor Keeperstalent.nl?
Indien er geen voetbal bestond zou er natuurlijk ook geen keeperswinkel nodig zijn. Dat komt dan ook het meest tot uiting in de voetbal loze periodes wanneer de vraag stokt.

5. Hoe lang is Keeperstalent.nl sponsor van vv Baronie?
Sinds juli 2018 steunt het bedrijf onze vereniging.

6. Op welke wijze doet de Keeperstalent.nl aan sponsoring? Men levert voor een vastgesteld bedrag gratis keepershandschoenen voor de selectiekeepers van Baronie 1 en 2 (nu Zaterdag 1) en Baronie Vrouwen 1. Buiten dit vastgestelde bedrag krijgen zij bij aanschaf van nieuwe handschoenen 50% korting. In de maanden augustus en september mogen alle selectie jeugdkeepers twee keepershandschoenen halen voor de prijs van een. Alle overige keepers (senioren/jeugd) krijgen een waardebon van € 10,00 vrij te besteden in de maanden augustus en september.

7. Waarom sponsort Keeperstalent.nl vv Baronie?
Het bedrijf wil vooral haar naamsbekendheid vergroten. Naast andere verenigingen in de regio mocht vooral vv Baronie als hoogst spelende vereniging in Breda natuurlijk niet ontbreken.

8. Kun je zelf nog sportieve prestaties overleggen?
Diego kwam in zijn jeugd als doelverdediger 6 jaar uit voor NAC Breda van de C1 tot Jong NAC. Omdat zijn doorbraak daar echter uitbleef verkaste hij naar TSC in Oosterhout waar hij drie jaar het doel van het eerste elftal verdedigde. Bij TVC Breda kreeg hij vervolgens rugproblemen die dermate ernstig werden dat hij vorig jaar zijn keepershandschoenen al op 25-jarige leeftijd definitief aan de wilgen moest hangen.

9. Hoe ziet jouw dagelijkse leven er uit buiten het werk?
Met zijn vriendin heeft Diego een gezin met twee dochters. De zorg voor zijn gezin staat bij hem hoog in het vaandel. De tijd die hij met hen doorbrengt beschouwt hij dan ook als absolute quality time. Leuke dingen met hen doen zoals het maken van tripjes en weekendjes weg zijn daarbij de kers op de taart.

10. Wat vind je van de prestaties van Baronie in de Hoofdklasse B?
In het afgebroken “coronaseizoen” eindigde Baronie al als derde met kans op meer. Omdat de ploeg sterker lijkt geworden verwacht Diego dit seizoen dat er meer in het vat zit en promotie naar de Derde Divisie zeker tot de mogelijkheid behoort. Met de keepershandschoenen van Michel van Butselaar en Vincent Vromans kan inmiddels vaker de nul worden gehouden.